ShoutMix chat widget
[close]

Kunjungan

Monday, October 18, 2010

Ceramah Motivasi : Mahasiswa Masa Kini & Cabaran Pendidik Masa Hadapan

Posted by alfalahupsi | Monday, October 18, 2010 | Category: |


Sesuai dengan judul karya beliau "Magnet Diri", dengan izin Allah, beliau berjaya menarik seterusnya memastikan pengunjung tidak lagi berganjak dari terus menghayati pengisian yang disampaikan oleh beliau selama hampir 2jam di perkarangan surau al-Falah.

Tajuk pengisian yang disampaikan ialah "Mahasiswa Masa Kini dan Cabaran Pendidik Masa Hadapan" menampilkan pengisianya yang lebih menjurus kepada persoalan bagaimana seorang mahasiswa dapat mencorak diri mereka serta menggalas gelaran sebagai seorang mahasiswa yang pro-aktif baik dari akademik mahupun penglibatan mereka di dalam persatuan.

Moga-moga, dengan kehadiran beliau, siswa dan siswi khususnya yang menghuni kolej KAB dan KZ lebih berminat untuk bersama-sama organisasi Rakan Surau menjayakan aktiviti-aktiviti Rakan Surau pada semester yang akan datang memandangkan program ceramah motivasi ini adalah program terakhir pada semester ini. Diharapkan juga dengan setiap aktiviti-aktiviti yang dianjurkan oleh organisasi Rakan Surau pada sepanjang semester ini dapat memberi input yang positif kepada semua baik mereka yang bergelar siswa dan siswi juga pihak pentadbiran kolej.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply

Blog Archive